Hade gäster igår :P


Åkte bussen hem efter jobb så visste jag vi skulle h gäster o.s.v. Så såg jag en familj som hoppade av på samma ställe som jag men mesig som jag är våga jag inte fråga om det var dom som skulle till oss :P

Snabbar mig hem
Jag - (skriker) Hej
Mamma -  Hej
Jag - Har dom kommit?
Mamma- inte än
Jag - Åker dom buss?
Mamma - Ja
Jag - Jaha i så fall kommer dom nu :P

Dom var iaf riktigt trevliga :) Vi käkade flintastek, nypotatis, sallad och korv :) Sen till efterätt blev det jordgubbar och vaniljvisp :) Sen spelade jesper o johanna lite guitarr heros i mitt rum så glodde jag film på datan... Medans de vuxna satt o söp i köket :P


Kommentarer
Postat av: LieMie svarar my

Låter illa.. men vad btyder "toppad"? =) Hoppas du får en underbar kväll & natt!



Mvh LieMie

2008-08-03 @ 21:46:31
URL: http://liemie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0