Festivalen :)



Åkte till festivalen med älsklingen o Anna Banana... Skulle egentligen träffat upp en del andra sen men dom skulle förfesta o.s.v  rätt länge o vi skulle upp o jobba dagen efter så kändes inte så lönt för oss.  Men det blev inte att vi mötte upp   dom... Vi drog dit, käkade tex-Mex sen gick vi en runda o så... Sen bar det av hem  igen :P

Jag o snuttisen <3 När vi vänta på bussen..


Hehe försökte med en liten puss, men jag hade läppglans så haha den blev helt stelo knäpp :P och jag började garva mitt i :) haha...



Jag o Anna Banana  :)


Vi igen :)


Sen på kvällen kom vi hem så snacka vi en massa (jag o Anna) Så skulle vi egentligen se film men sen orka vi inte så vi la oss o sov:P haha somnade direkt...  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0