Festivalen igår:)


Mötte som sagt älsklingen, sebbe, c-wok, Marcus och Robban på bussen :) Så åkte vi in till centralen så tog jag och snuttisen ut pengar där sen gick vi mot matstånden på Gustav. Så skulle tre av boysen käka kina box och två skulle gå och köpa banan och jag visste inte vad jag ville ha så jag väntade lite. Så kom Martin, hans flickvän Catha och hennes tjejpolare sen skulle dom till dansbanan,så köpte jag och Johan friterad banan och så kom Anna till oss undertiden. Sen gick vi tillbaka till de andra grabbarna så gick vi till Stora scenen där slagsmålsklubben men haha innan vi va framme va de typ slut.  Sen mötte vi upp satan massa andra så som Ola, Adam, Lucas  + hans tjej, Martin ja o typ 7-8stycken till :P Så skulle vi dra till en klubb men så va några för unga så  dom  drog så stack vi till dansbanan istället.  Och Anna fick dra hem  för hennes tåg sluta gå rätt  tidigt :( Ja så va vi därpå dansbanan ett tag så  träffa man på Nima o.s.v också :P haha... Sen bestämde jag,Johan och Robban oss för att dra och ta bussen.  Så började vi gå mot Centralen så när vi nästan va framme så  kom den körades :O Vi bara fuuuuccckkk för de skulle va sista bussen... Så vi bara springer allt vi pallar mot den andra hållplatsen men bussfanen körde bara förbi ^^ Men så satt Johans mamma och pappa på bussen så ringde dom och sa att det skulle ändå komma en till efter några minuter. Och tack och lov för det gjorde det  :) Och vår buss körde t.om förbi deras sen ;) så vi var hemma före  dom :P  haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0