Upp o hoppa :)

Ja idag kunde jag iaf inte hoppa ur sängen tillräckligt snabbt :/ fick verkligen dra mig upp.. Egentligen behövde jag inte ens gå upp nu för idag jobbar jag 17-22 men jag kände att jag inte direkt ville sova bort dagen.


Alltså jag har funderat på detta med bloggandet hur gör man för komma på mest aktiva listan? Måste man skriva mängder med inlägg per dag? eller vara medlem ett visst antal månader? Visst jag har inte varit med så länge men lite nyfiken är jag ändå :) skulle varit skoj med lite fler läsare.. Ibland har jag haft super många sen ibland jätte lite. Vad har det med att göra?? Har ni några tips om vad man kan skriva i bloggen kanske? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0