Torsdag idag :)

Är nästan precis hemkommen från jobbet har bara hunnit käka hamburgar eoch pommes från Azalee eller hur det nu stavas :) Idag kom den in en kille i affären som pratade engelska så gick han fram och började prata massa med mig. Han frågade om jag jobbade varje dag o.s.v. jag bara nej faktiskt inte och han bara då hade jag(han alltså) tur att träffa mig och se mina fina ögon och leende nu :) Och sen fråga han om jag alltid är så glad jag bara mjo det är jag nog dom andra tycker iaf det.Han bara du passar perfekt inom affärsjobb med det lednet o.s.v.
Haha jag blev helt röd i ansiktet me det var ändå roligt att höra :)



Filmerna jag köpte igår var Pledge This och den andra var där två i en och dom heter, A history of violence och Highwaymen. Kollade på den Pledge This igår, den är med Paris Hilton*haha* Jag hatar filmer med henne men eftersom där var massa kommentarer om hur rolig den är o.s.v. på den så tänkte jag ja den kanske är bra. Men Neeeeeejj se aldrig den.. Fy jag skrattade nog inte en enda gång :S

0/5

image182

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0