Tisdag idag va?

Minns knappt vilken dag det är så trött jag är :) Kom från jobbet för en liten stund sedan och hade sån tur att mamma och uffe precis satt sig för äta så jag kunde äta tsm med dom. Annars brukar det alltid bli att jag får äta ensam när jag kommer hem och det är så himla tråkigt. Har inte sovit så bra i natt så hoppas denna natten kommer vara lättare att somna.





Vill du vinna mode från Halens för upp till 100.000 kronor varje vecka?

Gör som jag!

Gå med i GoShop med Halens du också! Om du vinner, så vinner jag också!

Klicka på länken (Om länken inte är klickbar, kopiera och klistra in den i din webbläsare)
http://calsms.com/598/577/5433/9449672/9456280
och var med i tävlingen!

PS. Skynda dig! Den här deltävlingen pågår bara i en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0