Så himla härligt

Imorgon är min enda lediga dag på en vecka typ sen på fredag är det igång med jubbet igen. Jag är grymt trött så jag kommer antagligen sova väldigt länge imorrn men det är bara så himla skönt. Så hoppas inte dom ringer och väcker mig, den ena tjejen är tydligen sjuk nu igen så men hoppas dom inser att jag inte kan jobba mer än 14dagar i steck nu alltså.. Klarar verkligen inte det. Visst jag trivs och det är roligt där o.s.v. men man behöver en del ledighet ibland iaf :)


Var ute en lång runda med rambo idag igen och kände mig jätte "nyttig" men sen kom jag hem och nu sitter jag här med mina Pringles som mamma hade köpt*haha* så allt de jag gått bort är säkert tillbaka igen. Jag som tänkte börja leva lite nyttigare nu när vi äntligen kan börja använda köket så smått igen. Har gått upp några kilon alldeles för snabbt nu så vill inte det ska fortsätta precis :/ blir deppig då..


Hur har er dag varit då? :)

Kommentarer
Postat av: Lexie

svar: ja bär är sjukt gott :D

2008-04-23 @ 22:17:07
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0