Rambo

Var ute en super runda med rambo, vi gick i snabb takt och sen joggade vi en del :) riktigt skönt var det iaf.. Sen träffa vi en man som var ute med sin lilla vovve så stod vi och snacka lite sen jogga vi vidare men vi träffades på efter några minuter igen.haha.. Blev inte vanliga rundan heller för där var folk som tältade där :) så underbart jag vill också tälta men jag är så feg att tälta sådär mitt ute i igenstans vill helst det ska vara på en camping. Men fy vad trött jag var sen när vi kom hem. Så skulle mamma och Uffe köpa Mc donalds men jag tacka nej :O verkligen förvånande men dels gillar jag inte Mc donalds så mycket mer och sen känns det som rundan varit för jäves annars :) skulle däremot varit riktigt gott med frukt så ska nog köpa hem lite sånt imorrn efter jobbet men måste snabba hem för sen ska vi på kalas kl 18.


Rambo var inte ens trött efter vår runda idag heller så jag badade honom lite :) haha så spinkig han blir när all päls sjunker in. Och nu står han här och terrar mig med sin jäkla leksak :)






Kommentarer
Postat av: Veronica

Rambo är en riktig liten skönhet!! :-)

2008-04-26 @ 11:48:27
URL: http://vaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0