Min lediga dag :)

Solen lyser och allt är frid och fröjd. Har precis suttit där ute med mamma i några timmar medans hon rensa rabatten och sen hjälpte jag henne plocka ihop lite tegelstenar för dom ska bygga någon trappa av dom. Riktigt härligt väder fast det är lite kyligt när det blåser.


Ska ringa lilla mormor nu och fråga om hon vill följa med till Toys R Us och köpte present till Zara tills nästa helg då hon ska ha kalas. Jag är inte ledig så mycket så detta är nog ända dagen jag kan handla iaf skulle jag tro.


Sen ska jag väl ut och gå en lång runda med Rambo som jag har börjat med nu i det fina vädret :) Haha han var helt galen igår efter rundan och så fick han ett hundgodis som alltid sen bara va han helt uppspelt och bara ville leka och stimma. Förstår inte varför för vi gick en grymt lång runda i snabb takt + vi sprang en hel del och sist somna han direkt när vi kom hem. Jag var iaf helt slut för att leka men fick offra mig för den lilla sötsaken ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0