Måndag idag !

God morgon! Idag är jag ledig från jobbet så jag hade sovmorgon tills nu 12:20. Riktigt skönt att sova länge men sen la jag mig ju också rätt sent efter att ha tittat på en film som heter Kickin it old school men den var inte bra så besviken blev man. Trodde den skulle vara mycket roligare men men. Idag ska jag mest ta det lungt sen kommer älsklingen efter sin första dag på nya jobbet, eller ja det är först utbildning men ändå :) Skulle vilja gå i stan idag men älsklingen är inte mycket för sånt och jag är ju hellre med honom faktiskt ♥


image147

Jag och min älskade syster dotter ♥

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej hej :)
Har du tid och lust så får du gärna lyssna på mig, sjunger&spelar, i min blogg..
Ha en bra måndag :D

2008-04-07 @ 12:56:04
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0