Guuud vad onyttig

Jag är :) Aja jag äter vad jag vill, när jag vill för de e så satans gott med både mat och massa gottis. Först åkte jag och älsklingen in och köpte Burger King och efter det gick vi in och köpte ett Pringles rör och ett Marabou choklad, eller rättare sagt JAG köpte de för han är inte så förtjust i det så slutar alltid med att jag äter allt själv :)

Aja jag har funderat på att börja träna faktiskt men jag är ingen träningsmänniska så frågan är om jag verkligen kommer ta bussen in till Malmö för att gymma?? Känns som jag inte kommer göra de... Känner sig inte så upptaggad till att träna efter 45min på bussen :P Och efter jobb hade jag aldrig gjort de i med jag slutar 7-8 alltid typ :/ men jag skulel vilja så jag får se hur jag gör angående träningen. Skulle varit roligt att träna med älsklingen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0