Ett litet skämt

haha jag hade inte så mycke att göra nu på kvällen så satt och kollade runt lite på olika små skämt. Hittade en del roliga men också en del där man tänkte oh fy för :P Här är en :

Det var en man som gick till tandläkaren för en genomgående undersökning. Han lägger sig i stolen och på tandläkarens önskemål gapar han stort.
"Nu ska vi se." sa tandläkaren. "Du har flickvän förstår jag?"
"Ja", försöker mannen gurgla fram samtidigt som han undrar hur han kan veta det. Han har ingen ring på fingret eller liknande.
"Ni är nykära va?" frågar tandläkaren.
"Ja" gurglar mannen och börjar bli lite orolig.
"Ni hade sex igår va?" frågar tandläkaren.
"Ja" försöker mannen oroligt få fram. Han börjar känna sig lite illa till mods och börjar svettas lite.
-"Ni körde 69:an igår ser jag." säger tandläkaren.
Mannen blir nu förbannad och sätter sig rakt upp i tandläkarstolen och sliter bort slangarna.
-"Hur kan du se det???" frågar mannen ilsket. "Har jag könshår mellan tänderna eller???"
-"Nej," svarar tandläkaren, "men du har bajs i näsan..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0