Engla var är du? :'(

Fy fan alltså det är så jäkla hemskt att 10-åriga Engla har försvunnit:/ Det har ju varit i tidningen o nyheterna nu flera dagar så ingen kan ha missat det hoppas jag. Det är så sjukt :( Hon var så glad för att hon skulle få cykla hem från skolan helt ensam den dagen och det var t.om en pojke som älskade att ta foto som hade fått med henne på en bild på vägen och det var bara 500m från där hon försvann. Riktigt konstigt.. Jag blir så jäkla ledsen när jag läser om det och skakar i kroppen. Tänk att inte veta vad som hänt henne? Att inte veta var hon är? Och om hon lever eller inte? Fy för alltså. Och nu hade dom ju tagit en 42-årig men man har inte fått veta mycket mer än att han har en del i sitt register och är därför misstänkt..Läs mer på Metro !!


image160
Bilden tagits från Metro.se

Kan inte sluta undra vad som hänt, tänker på det flera ggr om dagen faktiskt och jag hoppas verkligen över allt annat att dom hittar henne. Detta är så sjukt alltså kan inte sluta säga det, jag mår illa av att tänka att det finns människor, vill inte ens kalla dom människor mer odjur som går och rövar bort barn runt om i världen. Det stod även i Metro att på 20-30år så är det 4 barn i Sverige som försvunnit spårlöst :/ Men i typ USA och sådant verkar det vara betydligt vanligare för där har dom organisationer o.s.v. för folk som blivit av med sina barn på det sättet och folk som hjälper varandra och letar efter dom och sådant. Jag hoppas ALDRIG det kommer bli så här. Vi satt och prata om hur hemsk detta är och sådant innan och tänkte mycket på min systerdotter som ofta cyklar hem från skolan. Jag vet fan inte vad jag hade gjort om något hänt henne <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0