Bröllop !

Sitter och kollar runt lite på balklänningar/festklänningar som jag kan ha på syrrans bröllop nästa sommar. Visst det är ett år till men det är roligt att kolla runt. Finns så himla många fina men sen vill jag inte den ska vara för stor i kjolen utan mer snäv och fin. När jag hittat några stycken jag gillar kan jag ju visa dom i ett inlägg och kanske få tips över vad ni tycker? :)


Dett är min favorit just nu men har inte hunnit titta så mycket ännu. Men jag skulle nog valt den i ljusgul kanske, hade varit riktigt snyggt när man är brun och så har blont hår uppsatt på nåt snyggt sätt. Eller vad tycker ni?


image161


Kommentarer
Postat av: glitterandbling

klänningen på bilden var jättefin :)

2008-04-09 @ 16:13:55
URL: http://glitterandbling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0