Vilken underbar dag

 

Vilket fint väder vi haft idag :) Gick hem till syrran redan runt kl 10 imorse sen har vi suttit i hennes trädgård hela dagen. Så kom mamma också, hade köpt med sig bullar så vi fikade. Sen passade vi barnen medans syrran åkte iväg och skulle vaccinera Gucci. Stannade till halv fyra eller något då Johan hämtade upp mig och lillen så åkte vi några ärende innan vi fick snabba hem så han kunde komma iväg till fotbollen. Men ja nu är jag iaf helt bränd efter att ha varit ute så mycke :/ Kommer nog svida senare.

 

 



Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så jättemycket! :)

Men jag själv ser mig inte som smal än, jag har en hel del till att bli av med dessvärre.. framförallt mage och lår... men jag ska lyckas tajta till det också hoppas jag. :)

Jättekul att höra iaf att du tycker att jag ser fin ut, men det känns helt overkligt att ha sett 59,7 på vågen ens. Är jätteglad över det! :)

2010-06-02 @ 22:15:38
URL: http://annace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0