Gårdagen !


Gårdagen, vaknade med migrän men proppade i mig några alvedon i två omgångar innan jag stack in till stan med min lille prins. Så den försvann igen och övergick till att bara vara lite så det var lugnt. Träffade upp Pernilla på det vanliga stället :) Anncha hade försovit sig :P naw.. Men så gick vi en runda i stan och sedan käkade på på BK på StorTorget. Så efter ett tag kom Anncha dit. Och vi hade ju mycket att snacka om som alltid :) Men sen skulle Pernilla cykla hemåt för hon skulle jobba sen och sådär. Så gick jag och Anncha en runda. Träffade på Jennie och Sanna också, super trevligt :) Sjuuukt längesedan jag träffade dom. Snackade lite med dom sen skulle jag snabba mig hemåt.. Hem snabbt och samtidigt som jag hoppa av bussen kom Emma och Jonas. Dom hade köpt goooooda kakor med sig. Så snackade vi massa och lekte med Timmie ♥ Så kom Johan efter nån timme och hämtade honom. När Johan och Timmie åkt så hängde jag med dom och tittade på deras nya lägenhet, kommer bli super fint när det är klart. Efter det stack vi hem till Emmas mamma som jag inte träffat sedan jag var gravid förra året :) Riktigt trevligt. Så käkade vi middag där innan dom körde hem mig. Sen blev huvudvärken värre igen så blev att ligga i soffan en stund och sen gick jag och la mig rätt tidigt faktiskt. Så det har varit full rulle hela dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0