Fest och utgång



Blev inga bilder igår. Snabbade mig hem och bytade om sen snabbt ut och tog bussen. Anna mötte upp mig på Gustav och åkte till mobilia. Där hämtade Marie, Emma och Jonas upp oss. Och Marie var super snäll och körde oss till festen hos Josse och Martin. Trevligt trevligt :) Vet dock inte när vi stack därifrån men påvägen mot bussen kom en Taxi bara hej vill ni åka med mina kunder .. Vi bara neeee... Så satt de två killar och en tjej där bak. Sen stanna dom lite längre fram och så öppna tjejen dörren för kunna prata med oss när vi kom gående.. Riktigt störd, men hon blev väl avis att killarna gilla oss mer ;) riktigt kaxig kärring iaf.. Men vi tack iaf nej till skjuts sen åkte vi med bussen hem till Annas pojkvän för hon glömt sitt Id där.. Sen bar det av till Etage, hade ju VIP så slapp kön ;) riktigt nice för den var inte så liten.. Dansade loss och sådär ett tag sen stampa en tjej anna på foten :O stackare.. Plus att hon fick fet jäkla huvudvärk. Så då tänkte vi dra men fick syn på Lalle och dom så snackade lite snabbt med dom sen skulle vi dra hemåt.. Så träffade vi på Marc ^^ hahaha omg.. Snacka me honom nån minut sen stack vi.. och tur var det för klockan var mer än vi trodde.. Så jag åkte med sista bussen hem :P Somnade sen runt halv sex. Och upp elva, så inte så hemskt många timmar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0