De senaste två dagarna ...


Oj verkligen kass på att uppdatera :P Men ja igår kom Emma hit så umgicks vi hela dagen så kom hennes man Jonas hit efter jubbet så stack vi lite snabba ärende. Bla lämnade bil till hennes mormor & morfar. Sen hämtade Jonas upp oss där :P Så stack vi och handlade på maxi sen hem här och så lagade Emma maten. Efter maten stack Jonas och Andreas och hyrde film. Dock en film som tre av oss redan sett haha :P men ja de fick duga.. Var en trevlig kväll iaf. Deras lille kise var också med här och sprang rundor :)



Och idag då? Jo idag så mötte jag upp Emma i stan :) Gick någon runda innan vi satte oss och fikade på Expresso House i några timmar haha.. Snackade massa massa och hade super trevligt precis som alltid. Sen gick vi en runda till och jag fick köpt en julklapp faktiskt. Hoppas hon kommer gilla den. Efter det hämtade Jonas upp oss och körde hem här så hämtade dom lite saker som hade glömt lite varje gång dom varit här haha :) Sen körde dom så har jag mest tagit det lugnt tills Johan kom med min lille prins ♥ har saknat honom såååååå mycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0