Tisdag 6/4


Tog iaf bussen till barnmorskan idag, kände att det var bäst så. Så efteråt gick jag inom Lindex på Jägers och köpte filten till lillen. Har dock redan massa filtar och sådär men denna är så söt och den är tunn men ändå lite tjock typ. Haha om ni förstår vad jag menar. Sen promenerade jag därifrån till bussen, tar väl 10-15min dit men idag kändes det som en evighet då jag hade massa sammandragningar. Men riktigt skönt väder ute så jag gick sakta och njöt istället. Sen har jag fått ligga i soffan resten av dagen typ gör så himla ont att sitta. Kanske dax snart ? Hade varit lovely ♥ Blir sen middag idag för Johan är på fotbollen, så han är väl hemma vid 22 tiden. Sen ikväll blir det dating in the dark och bara slappa i soffan..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0