Var väl dax att stiga upp !!


Hehe låg och drog mig länge och det var sååå skönt.. Så började min mobil ringa och den var där nere så jag sprang ner och svara men ingen där :/ och samma sekund började hemtelefonen ringa så var den i storarummet så fick jag springa in där och då var det någon Johan beställt från tror det är däcken och fäljarna.. Han är där uppe nu och hämtar dom :) Sen la vi på så gick jag upp och skulle duscha då började mobilen ringa igen så sprang jag och svara då var det söta katta jue :) det var hon förra gången med tydligen men jag hörde inte henne men hon hörde mig :S helt knas.. Aja jag ska iaf börja tidigare imorgon och söndag vilket är riktigt najs ...


Så ja efter allt telefonterror ;) så kände jag att det nog är dax att stanna uppe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0