Vilken Morgon :O


Vaknade av att min mobil ringde, från jobb. Så hade tydligen den ena tjejen inte dykt upp för hon visste inte att hon skulle jobba + hon fyllde år så hon kunde inte komma alls :O Så där var ingen som hörde till kassan (och då ringde dom mig 30min innan öppning) och jag bara javisst jag kan komma men vet ej när bussen går... Nej du måste ta taxi :P Så jag fick ringa en Taxi som var här på 5 min så jag fick klä på mig super snabbt och borsta tänderna och skita i att käka... Jag var på jobb runt tio i 11.. Snabbt in och satte ut kassan som var orörd så kom Anna precis innan öppningen så hon fick ställa sig medans jag fixade allt me dom andra kassorna o.s.v. Sen kom Tom in för han skulle jobba istället för den andra tjejen och eftersom jag sa att jag skulle ärenden idag... Ångrar mig lite för det hade gett rätt gött med pengar men sen ahh min lediga dag och mina ärende med mamma så... Ja så ringde jag mamma och frågade hur långt hon kommit o.s.v. Så satt hon precis och käka frukost så jag stack ner till Burger King och käkade min frukost :P Nyttigt huh? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0