Shopping i Malmö ;)

Kom hem för en liten stund sedan från stan. Vi skulle lite ärenden men så passade vi på att shoppa lite med. en shiiit va dyr parkering.. Kostade 25spänn i timmen ^^ Och mamma betalade för typ 3 jävla timmar o vi va där bara i typ 1 ½ :( För vi skulle snabba oss hem så hon kunde hjälpa dom andra lite med köket.. Aja fick tag i mitt rosa fodral på Gina Tricot iaf :) Äntligen hade dom S där.. Fast denna gången var vi på Gina Tricot på Gustav så. Sen åkte vi till systemet och efter det till frissan på centrum här hemmavid men dom gjorde tydligen inte hårförlängning där :/ men mamma beställde en tid till att permenenta sig :) jag fundera också på de för mitt hår är sååååå tråkigt.. Men sen är jag ju inne på att göra en förlängning istället men de kostar ju en del :/ så får se.. Köpte iaf en flaska där med leave in balsam som man ska ta i sitt handukstorkade hår :) Hon sa att det var jätte bra och att hon använde alltid de så hoppas det är bra till mitt hår också :) Och tillslut hämtade jag mina skor som kommit från ellos idag :) Så himla söta...


image167




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0