Umgåtts med Emma :)


Vi möttes upp igår vid 11 tiden. Så satt vi först och pratade en stund innan vi vandrade iväg. Gick en snabbis på gågatan men bestämde oss för att gå till Entré. Riktigt härligt väder också så det var nice. Och min lille prins nannade hela tiden ♥ När vi gått i de flesta affärerna så käkade vi :) Jag åt faktiskt Burger King och Emma åt baguette från stället mitt emot. Men hon kom ju bort till oss såklart. Sedan gick vi mot stan igen och gick då in på Zara som är min nya favorit butik med kläder till Timmie :) Längtar tills han blir stärre då ska jag verkligen shoppa loss där. Sen mötte vi upp Jonas och så satt vi och snacka tills det blev dax att dra sig hemåt.. Super trevlig dag :)




Min lilla tröttis ♥

Hmm vet inte varför färgen på håret blev helt skum :S


Kommentarer
Postat av: emma

tack för en super trevlig dag , mycket skatt och allt

2010-09-02 @ 20:49:34
URL: http://emmafemma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0