Jobbintervju


Var på intervju vid kl 9 idag. Kändes sjukt bra alltså :) Tänker inte säga var lr så precis som med förra jobbet så kommer bara mina vänner veta var det är. Och det kommer aldrig stå i bloggen. Dom skulle iaf höra av sig nästa vecka om ja går vidare eller ej. Om jag går vidare ska jag på en intervju till med chefen jag kommer ha. Och sedan några provdagar så man ser om vi klickar. Låter ju super bra. Orkar inte ha en till chef som är som den förra, ett riktigt pucko !! Sen får man två utbildningar där och stor chans till att arbeta sig uppåt så det är riktigt nice. Det som är klyddigt är detta med pappadagar o.s.v. Men vi får pussla lite nu i början tills han får sina dagar sen är det lättare och sen när Timmie börjar dagis är det ännu lättare så :) Kommer bli gutti gutt om jag får detta jobbet. Jag sa jag ville jobba 70% nu fram tills lillen börjar dagis då kan jag gå upp till 100%. Men men nu håller vi alla tummarna att dom låter mig gå vidare eller hur ;) ?!

Kommentarer
Postat av: Nathalie Phexell

Jag håller tummarna för dig=)

2010-09-17 @ 12:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0