Bussresan from hell !!

Shit alltså när jag skulle ta sista bussen hem i natt :O Först körde den sjukt sakta så man kunde gå bredvid sen helt plötsligt bara gasa han och jag tror han körd egenom stan i ca 90km/h och han bromsade inte för gupp eller något :O Sen höll han på att krocka två ggr och tvärstanna gjorde han också typ 2-3 ggr. Fy för alltså. Och inte nog med det så pajade den på Rosengård :O Jag bara kände det att nej fy för här går inte jag ut helt ensam och ställer mig om han inte får igång den igen. Men efter en stund så fick han igång den och gasade på som attans och vi flög över gupp o.s.v. igen. Så ja tillslut kom jag hem iaf, tack och lov :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0