Umgicks med Anna i onsdags !


I onsdags mötte jag och Timmie upp Anna i stan. Så gick vi inom Buttericks för att kolla lite till Halloween festen. Anna hitta det hon skulle och jag hitta en grej jag köpte men ja jag måste färga om den på något sätt och sätta i ståltråd så kan det nog bli bra :P Sen gick vi bort och hämtade ut fotoalbumet från fotografen. Jätte fint var det faktiskt. När vi gått runt ett tag gick vi för att äta. Blev att vi gick till La Empanada :) Gotti gott. Och lillen var på strålande humör och skrattade massa. Sedan gick vi en runda till innan vi satte oss på Expresso House, hehe snacka om värsta mammacafé där på Hansa :P Anna hängde med oss hem sen så satt vi och fånade oss hela kvällen. Massa snack ;) och så hade vi sjukt ball framför webcammen. Fast smått pinsamt när vi hade glömt stänga av ljudet?! Hahahahahahaha det var de roligaste på länge... Tack för en toppen dag och kväll gumman ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0