Vilken natt :(


Timmie vaknade såklart när jag och Zara skulle sova :P Så fick han syn på henne och blev jätte pigg och skit söt var han som bara låg o stirrade på henne där i mörktet. Men sen ville inte han somna om igen. Så ja han är fortfarande vaken och klockan är 01:21 väldigt skoj :P  Kommer inte så sova typ alls i natt. Och dessutom att jag fått flytta ner honom och mig till soffan för Zara snarkar som en man där uppe, hahaha :P  Hörs t.om ner fast dörren är stängt. Vet inte varför han inte kan somna igen ?! Typiskt att mamma jobbar imorrn med så kan inte ens få någon timmes sömn under dagen. Jag kommer vara på ganska kasst humör skulle jag tro :(

Kommentarer
Postat av: Martina

Inget elakt menat nu mot dej men jag tycker du gnäller väldigt mycket på att du vissa nätter inte får sova, så är det ju att ha barn! Sen när du påpekar att inte din mamma kan ta honom så du får sova några timmar... jag säger då det...så är det att vara ensamstående mamma! Man kan inte förlita sig på att andra ska ta hand om ditt barn.

2010-11-03 @ 10:21:51
URL: http://martinut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0