Härliga söndag :)


Riktigt underbar söndag också. Dock inte först när jag vaknade då snurra hela världen men det gick över efter en underbar dusch. Sen satt vi och käkade frukost tsm. Sen promenerade vi bort och städade lokalen. Och när vi var klara där blev det PIZZATIME <3 Och bara lugn och ro.. Fram emot kvällen stack vi och hyrde Paranormal Activity och krängde chips.. Hahahaha snacka om att jag blev svettig med två människor intryckte på mig.. Haha mesar ;) Nej men ni är för söta. Vet ju själv hur läskig jag tyckte den var första gången. Super trevligt iaf.. Sen efteråt satt vi och snacka massa läskigheter.

Turturduvorna somna i soffan en stund ;)
Underbara Emma och my brother from another mother





Bästa bakisdagen ever ♥


Kommentarer
Postat av: emma

HAhah vilkn bild =P Hahha ball ju =P

2010-11-09 @ 12:02:16
URL: http://jonasochemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0