Varm liten påg


Igår kväll var lillprinsen helt genom svettig och jag blev lite rädd att han började bli sjuk. Han var riktigt varm och gnällig. Så jag ställde mig lite framför fläkten och det gillade han verkligen men så fort jag gick därifrån vaknade han igen. Så tog av han bodyn och hela hans rygg var röd prickig precis som värmeutslag :/ Stackaren. Så ställde mig med honom vid fläkten igen och tillslut försvann det och lillen somnade. Men sen vaknade han igen och ville inte somna om förrän runt halv tre i natt  för han var övertrött. Och jag var grymt trött efter förra natten o.s.v. Så ja idag steg vi inte upp förrän runt halv ett eller något sådant. Och då hade det runnit ut massa kiss såg jag :/ Så lillen fick minsann bada ♥

Lillen i badet

 


Kommentarer
Postat av: Emma

VAd kul att du skriver blogg med =) Jätte kul att läsa om allt =) Kram

2010-05-21 @ 23:13:03
URL: http://metrobloggen.se/noblin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0