Kalas time !



Igår var det kalas för Zara som blev 10 år. Och dom hade bjudit väldigt många så det var tur att det var så himla fint väder så barnen kunde leka där ute och sådär. En del fick sitta och äta inne sen en del i partytält ute, där satt vi. Himla mysigt. Och det var kul att träffa alla som man inte sett på ett par år och sådär :) Och så fick vi ju visa upp vår lille prins. Dock sov han nätsna hela tiden men nät han väl vaknade kom det en svärm med folk runt vagnen, haha så himla kul alla bara Naww i kör :) Jätte god mat också, grillat kött med nypotatis, sallad, tsaziki och efterätt var det tårtor, kakor, godis och chips.. Riktigt nice.. Barnen hoppade studsmatta i trädgården men när dom tröttna gissa vem som tog över? Jo våra män.. Haha. Såg helt livsfarligt ut :O Dom försökte även få upp mig där. Jonas överaska mig och bar mig och sprang iväg men jag kom loss innan han hann kasta upp mig där :P Sen försökte dom lura mig så jag fick lägga mig under studsmattan för dom inte skulle kunna få tag i mig :P hahaha..



Kommentarer
Postat av: Stolta farmor Susanne

Hej kära svärdotter. Alltid lika roligt att titta in i din blogg. Du är så duktig på att lägga ut fina bilder och skriver så härligt. Tack för ditt och Timmies besök för en stund sen. Bamsekramar från mig till Er

2010-05-04 @ 21:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0