Tisdag


Vi har varit lite ärende idag bland annat skulle jag köpa en bröstpump på apoteket men dom hade bara en sort och den kostar 500kr och det tycker jag är lite för mycket. Dock köpte jag bröstvårtsskydd till amningen då det gör riktigt riktigt ont för tillfället. Så jag hoppas det ömma kommer gå över nu. Dock märkte lillen att något var annorlunda så får se om han kommer ta dom sen. Håller tummarna. Sen efter det käkade vi Mc donalds eftersom dom har nya glas där nu :P Måste ju samla på dom också. Och vid 18 tiden kom svärmor och hälsade på ett tag. Lika trevligt som alltid :) Hon fick lillen till att somna men såklart vaknade han bara några minuter efter hon åkt igen. Dock har han varit riktigt go och snäll fram till 21 tiden, nu är han övertrött och lite gnällig men pappi går runt med honom så han somnar nog snart.




Kommentarer
Postat av: Sandra

Den billigast bröstpumpen kostar tyvärr det... Ligger många på blocket... jag hade den avent o den funka jätte bra.

2010-05-25 @ 21:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0