Grillkväll/fest med lite vänner :)




Igår hade vi som sagt lite grillkväll/fest. Började droppa in folk runt kl 18 så grillade vi massa gott och satt ute och pratade. Var ju super väder. Och Susanne var ju ute med Timmie så jag kunde äta i lugn och ro så det var riktigt skönt. Inte ofta man får det. Sen fick hon faktiskt ta med honom hem :O över natten. Snacka om att jag var nojig men som hon sa det är bara att ringa om jag inte klarar att vara utan honom. Och det hade ändå gått super bra så det var ju skönt.. Efter vi ätit gick vi in för då hade solen försvunnit, så kollade killarna på lite youtube klipp (tråk) haha. Men efter en stund åkte Guitar hero upp :) Jag hade även bjudit en tjej (Emma) som jag inte träffat sedan jag var runt 11år och vi har fått kontakt igen genom Facebook. Det var riktigt skoj att dom kom :) Hoppas verkligen det blir fler ggr. Får ta en roadtrip till skurup och äta lite kakor på hennes konditori. Riktigt rolig kväll iaf var väl ca 12 pers, killarna spelade tennis, bowling, baceball och som sagt Guitar Hero. Sen tvinga dom oss tjejer spela Guitar hero också :P haha.. I slutet var jag rätt trött är ju van vid att försöka lägga mig tidigt i med lillen. Så jag la mig runt två tror jag ?! haha..


Blev tyvärr inte så mycket bilder men några iaf :)



Karro kollar maten :P

 

 

Karro höll min älskling innan han åkte ifrån oss

 

 

Haha jag är helt inne i mitt spelande :P

 

Hehe killarna var ju tvugna att stå för att få den fulla effekten ;)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0