Söndag



Fortfarande sjuka här hemma. Idag har varit katastrof ingen av oss har sovit särskilt bra. Börjar bli riktigt jobbigt att må såhär nu. Och jag har börjat må illa som attans också tror det är halsbrännan som gör det. Synd om Johan som måste åka iväg och jobba nu hela natten :( Jag ska slänga mig i soffan igen och titta på Wipeout och sedan serier. Orkar knappt röra mig så seg jag känner mig i hela kroppen. Och stackars mormor är också sjuk, pratade med henne innan idag.. Verkar vara nåt skit som går runt nu..


Hade ju hoppats på att må bra tills imorgon då det var meningen att jag skulle träffa Pernilla och Anncha men vill inte smitta dom så det får bli när jag mår bättre igen. Förhoppningsvis snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0