Onsdag 31/3



Nej nu ska jag in och duscha och göra mig lite klar. Erika ska komma sen framåt kvällen när hon jobbat färdigt. Så ska vi laga mat, funderar på lasange kanske? Får höra med henne sen när hon kommer. Dock måste vi köpa köttfärs för det gör vi i en särskilt butik så de är därför vi inte köpte det igår. Men ja ska höra med henne sen vad hon tycker iaf. Sen blir det väl massa prat och filmtittade :) Super mys..



Du har idag på dig snuttisen att titta ut annars får du vänta en dag sen. Ingen hade ju trott mig imorrn om jag smsa dom och skrev att vi åker till BB ;) ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

Vad mysigt :) hoppas allt går bra och att ni snart får eran bebis.

2010-03-31 @ 15:25:02
URL: http://johannamadeit.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj 18 timmar är helt galet länge!

Får hoppas att det går snabbare än så för dig!



Haha ja det att han borrade in sig i hennes bröst,shit vad han har skämt ut sig själv :p



Hur är det idag, ingen bebbe på väg? :)

2010-04-01 @ 12:22:38
URL: http://annace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0