Lördags kvällen



Gick bort till Maxi för handla chips innan. Men störigt väder, små regnade typ så blev dyng sur ju och svin kallt om benen. Sen fick jag rejäla sammandragningar på vägen hem men nu känns det bra igen. Var ju bara så sugen på chips så var tvungen att ge mig ut fast att jag är sjuk. Sen nu sitter man och glor på melodifestivalen men tycker dom kan skippa allt mellanskit egentligen bara utdraget men förstår att man måste vänta på sammanställningarna men ändå. Super tråk.. Vem hejar ni på föresten? Jag hejar på nr 10 Erik Saade men sen tycker jag även Pernilla´s låt var bra faktiskt. Och Darin´s men tycker inte att en lugn låt ska vinna..


Aja nu ska jag kolla vidare

Kommentarer
Postat av: anna

ah, men fy vad tiden gått fort ändå! Helt sjukt, det tänker man inte att 9 mån ska göra för det e ändå ett tag! Och kan tänka mig att du gärna vill ha ut honom nu, och slippa gå med honom i magen nu när han blivit så pass stor. :)

2010-03-14 @ 11:03:07
URL: http://annace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0