Helkväll/natt med Erika



Jag satt och kämpade med mina hormoner igår kväll så Erika var gullig och erbjöd sig att komma. Så Magnus och Jesper släppte av henne här för dom skulle hämta en bil i Malmö ändå. Så promenerade vi bort till maxi, ajaj vilka sammandragningar jag hade. Köpte chips, choklad och läsk som vi sedan satt och frossa i medans vi tittade på Twilight och även sedan New Moon. Och snackade en massa :) Super skoj... Vi la oss inte förrän strax efter fyra :O Men jag hade uaf super skoj. Tack för en underbar kväll/natt, skönt att prata av sig också.


Sen körde jag henne hem för någon timme sedan och nu håller jag på att städa medans Johan är och handlar. För Micke och Josefin ska komma och äta här idag :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack själv stumpan! :D <3

2010-03-21 @ 16:08:39
URL: http://erikaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0