Grow up !



Haha hur orkar vissa människor ?! Jag får skriva precis vad jag vill i MIN egna blogg och vill jag gnälla för att jag har ont i min rygg o.s.v så får jag göra det. För min blogg är till för mig och jag skriver inte den för din/eran skull. Utan jag vill kunna gå tillbaka sen i min nästa graviditet och verkligen se hur jag mådde i slutet o.s.v. och jämnföra. Dessutom är det många av mina vänner och familj som läser och uppdaterar jag här om hur jag mår så slipper dom ju ringa och smsa 100ggr om dagen. Men som sagt kom inte in hit och gnäll då kan du dra igen. För vill du inte läsa mitt gnäll så vad fan gör du här ?!?!



Kommentarer
Postat av: Anna

Drygt med människor som ska lägga sig i vad man skriver om osv.

Jag tycker i allafall inte att du har "gnällt" i din blogg, har man ont ska man ju kunna få skriva ut det! Dessutom tycker i allafall jag att det är intressant att läsa om hur du och andra mår i sin graviditet för att få en bild om hur det är. Så för min del får du gärna skriva ut mer om det :)

Och "gnälla" mera! ;)

2010-03-30 @ 13:52:02
URL: http://annace.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej!

Vet eg inte hur jag hittat hit =) Men känner Micke o Josefine, de är gudföräldrar till min lille Noel. Läst din blogg lite och vill önska dig lycka till och hoppas du snart slipper ha ont!



Jag hade själv jätteont i rygg och revben halva graviditeten och fick ofta kommentarer som "du har själv satt dig i det" "äh det är nog inte så farligt" etc.



Stå på dig, alla graviditeter är olika, förstår precis hur du känner!

2010-03-30 @ 14:13:42
URL: http://www.strobel.se
Postat av: Anna

Ja det är säkert någon som är avundsjuk eller inte har något eget liv :p



Hehe ja det är skitnice, det är det jag fått ut mest än så länge, förra året fick jag ut typ 4000 och före det runt 2000, så det går på rätt håll!:D

Tänk om man skulle få ut runt 20.000 någon gång, då hade jag varit överlycklig! :P

Men då krävs ju ett heltidsjobb framförallt för att få den möjligheten. :p



2010-03-30 @ 14:45:53
URL: http://annace.blogg.se/
Postat av: Marie

Men herregud! Har dom missat att du är gravid eller? I slutet dessutom? Shit, lägg ner säger jag bara. Gnäll bäst du vill, du kånkar på något underbart som de inte verkar fatta ett piss om!

2010-03-30 @ 15:10:23
URL: http://majsanx.blogg.se/
Postat av: C

Amen jisses.. ni andra behöver ju definitivt inte blanda er eftersom ni inte ens vet VAD jag kommenterade och VARFÖR! Så just shut the fuck up och gör oss alla en tjänst!



Sannixen; jag VET att du har ont, jag VET att man får det pga graviditeten, men det är ju just det jag menar? Vad är det att gnälla om i var/vartannat inlägg? Vi VET om att ryggont medföljer när man är på smällen och jag menar bara att det börjar bli jävligt tråkigt att läsa om ditt förbannade ryggont! Det är väl SJÄLVKLART att du har ont i ryggen, men har du inget annat att berätta för en gångs skull?! Du kan väl skriva lite om din sambo t.ex? istället för att endast nämna honom när det gäller saker som du behöver? Mat t.ex.. kan du inte fixa det själv? "Johan är inte hemma och jag är hungrig, vill inte köra och handla nu när jag har så ont i ryggen heller" Men herregud människa, det är NU det är som viktigast att du rör på fläsket ! SÅ menar jag!

2010-03-30 @ 18:18:39
Postat av: Karolina

Hennes blogg hon skriver vad hon själv känner för.

Om den nu är så tråkig, så sluta läs hennes blogg för en gångs skull!!

Citerar dig: (så ta och lyssna på dig själv) Så just shut the fuck up och gör oss alla en tjänst!

2010-03-31 @ 04:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0