....


Och vem har sagt att jag sitter vid datorn ?!?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ok, du sitter aldrig med andra ord!? Du LIGGER ju givetvis! Tydligen, eftersom du blev på smällen..

2010-03-30 @ 01:11:48
Postat av: Sandra

Vad fan!!!!!!! vem du nu e som inte kan stå för vad du skriver i med du inte skriver ditt namn! Lägg ner liksom, e du avundsjuk för du inte fått ligga eller?? O få gåvan att sätta ett litet liv till världen?? Med den attityden så förstår jag att ingen velat ge dig den gåvan!!

2010-03-30 @ 12:09:35
Postat av: beciell

:S Vilken jävla idiot.

2010-03-30 @ 13:17:05
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: beciell

ps. Jag syftade ju givetvis på den som kommenterat anonymt :) Men det förstod du nog... Alla elaka kommentarer har alltid en anonym avsändare... UNDRA VARFÖR....... Fega & tål inte att få svar på tal.. Riktigt uselt att lämna en kommentar utan att lämna en mail så man kan försvara sig.. Men ja, de förtjänar inte ens den uppmärksamheten.. Blir bara så irriterad, grr.. Har själv fått en del dumma saker skrivna i min blogg, och aldrig har det varit ifrån någon som vågar stå för vad dom sagt..

2010-03-30 @ 17:12:36
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0