Vilken underbar dag


Åkte in till stan runt halv ett och mötte upp Anncha och Pernilla så var alla vrål hungriga så vi gick direkt och åt. Dock har jag glömt ännu en gång vad stället hette men det var super gott iaf. Beställde det Pernilla rekommenderade. Så satt vi där och snacka ett tag efter vi ätit upp också. Sen vandrade vi ner och satte oss i den sköna solen vid kanalen. Efter en stund gick vi och köpte dricka sedan tillbaka igen. Riktigt härligt väder att umgås i :) När vi suttit en stund gick vi och kolla i nån affär där jag hittade en riktigt coooooool sak till dopet. Säger dock inte vad det är än ;) Ni som vet, ni vet men ni andra får minsann vänta. Sedan sa vi hejdå och då mötte jag upp Anna. Så promenerade vi bort till Entre och gick där ett tag innan vi vandrade tillbaka. Så sa vi också hejdå och jag gick och tog bussen hem. Så var hemma en stund efter kl 19. Tack alla 3 för en underbar dag i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0