Uppe med lillen


Ja klockan är nu 05:15 och jag har redan varit uppe en stund med snuttisen. Jobbigt att han inte ville somna om men men så är det :) Igår promenerade jag och Timmie hem till syrran vid 12 tiden och stannade till 16 tror jag. Så nu har jag bränt mina knä ?! Men det var trevligt. Äntligen hade lillen somnat i vagnen också så man kunde koppla av lite själv. Efter jag varit där promenerade vi hem en snabb sväng till brorsan och Sandra :) Dock blev både jag och lillen hungriga så fick vandra hemåt. Johan, Robban och Sebbe kom vid halv sju - sju någon gång så satte vi igång och grillade hamburgare. Gotti gott var det iaf. Sedan stack dom vid halv åtta för Johan trodde han började åtta. Efter en stund ringde han, då hade han glömt bilnycklarna hemma plus att han inte börja förrän kl 21. Susanne kom lite innan kl 20, hon skulle passa lillen medans jag och syrran var på bio :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0