Trevligt i stan med Karro :)


Träffade Karro i stan idag så gick vi runt lite och tittade. Och jag köpte lite ballonger, dock var de ljus blåa slut som vanligt och dom visste inte när dom skulle komma in så nu vet jag inte hur jag ska göra.. Får kanske beställa dom som var svin dyra då istället. Men men annars var det hur trevligt som helst :) Satt sedan och snackade på en bänk innan Johan hämtade upp mig och lillen. Så stack vi till Rusta och Ikea och sedan hem till mina kära svärföräldrar för Johan skulle hjälpa sin lille bror med datorn. Blev dock lite sent så lillen blev jätte ledsen för han skulle ju sova för natten men men deet gick bra ändå. Hem och hämtade en air condition hos syrran sen hem snabbt för mata och natta Timmie ♥ Sen nu har vi lagat mat :O helt över sent blev det. Så thingeling skriver mer imorrn !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0