Tisdag


Hmm idag vet jag faktiskt inte vad som sker. Fick iaf bröstpumpen igår och den var super bra :) Dock verkar det som att mycket av min mjölk försvunnit dessa dagarna då jag bara har kunnat trycka ut för hand. Men får hoppas det kommer igång igen om jag pumpar ofta så annars är det trist för jag vill ju ge honom bröstmjölk tills han är 6 månader. Men ja går det inte så går det inte, blir bara dyrt med ersättning hela tiden. Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 12 så posten kommer :) Väntar nämligen på ett paket eller ja egentligen två paket men den andra skulle ta mellan 8-10 dagar så ja det dröjer ett tag till tyvärr. Det är inbjudningkorten till Timmies dop ♥ Aja vad ska ni andra göra idag då? Några tips ? Väldigt tråkigt väder också ju.

Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: Tack så hemskt mycket! :D

2010-06-01 @ 13:14:20
URL: http://rossannaaa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Roligt att du vill vara med i min tävling :)

2010-06-01 @ 14:14:15
URL: http://mammajessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0