Morrn morrn



Aja de var en riktigt jobbig kväll med lillen igår så blev ingen utgång för min del igår :( Sorry tjejer.. Nästa helg? Sen somnade han då skulle jag passa på att vila för att känna efter hur jag ville efteråt i med jag var så sjukligt trött. Dock vaknade jag vid halv tolv då kändes det inte jätte lönt så gick upp med lillen o nanna.. Sen vaknade han igen o ville ha mat så det fick han.. Sen vaknade an igen vid 3 o somnade runt halv 5-5 tiden. Men jag kan inte somna om nu är faktiskt riktigt pigg. Så jag ska kanske hämta Johan som tydligen är ute och vandrar någonstans i Malmö. Han vet tydligen inte själv var han är :O konstigt, varför tog du inte ett håll du kände till lilla gubben ? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0