Midsommar 2010


Började med att en del av oss samlades hemma hos syrran sedan samåkte vi ner för att titta på stången och barnen skulle dansa. Så mötte vi upp brorsan och hans familj. När vi varit där en liten stund skulle dom börja med lekar innan dom skulle dansa igen så då stack vi hem igen. Dukade bordet och sedan tog vi ut all maten. Det är så himla gott och så äter man så snabbt så man blir helt övermätt. Sedan satt vi och snacka och mös i solen ett tag innan all efterätten dukades fram :) Riktigt underbart väder också. Sen fram åt kvällen åkte Madde och hennes familj hem, trevligt att ni kom. Och sedan hoppade jag lite studsmatta med töserna och sådär. Sedan satt alla på gräset och pratade och bara njöt av solen. Så himla mysigt. Vet inte riktigt vad klockan var men tror lite efter kl 20 så körde jag och min lille pluttis in och hämtade Karro sedan bar det av hem på fest hos Ola. Riktig rolig kväll där också och tiden gick sjukt snabbt. Dock var det väldigt mycket drama, jag och Robert bölade ikapp, där var nån tjej som nästan svimma lr nåt, nån kasta cider i poolen och blev hemskickad och lite annat smått och gott.. Men det var iaf kul förutom det :P
Tack Ola för man fick komma :)






Kommentarer
Postat av: Karolina

Hehe det var riktigt kul, trots dramat..alltid lika kul och träffa dig



hoppas du fick sovit lite iaf=)

2010-06-26 @ 13:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0