Grattis Mormor <3


Idag fyller min kära mormor år. Så jag och Timmie åkte dit i förmiddags. Hade sagt kl 11 men höll ju på att komma försent då lillen gav mig sovmorgon ♥ Visst han hade vaknat ett par ggr men somnat om igen så vi steg inte upp förrän 10:15. Så jag fick snabba mig att klä på mig och lillen. Johan kunde inte hänga med eftersom han jobba 12-20. Tråkigt. Men men så fikade vi när jag kom dit och efter en stund kom även hennes stora syster Ann-louise :) och sedan även Maria. Maria hade med sig mat så då åt vi ännu en gång. Riktigt goda biffar hade hon gjort. Så åt vi kaka och drack läsk/kaffe. Sedan gick Maria efter någon timme och strax där efter även Ann-Louise. Jag stack vid kl 17 för då skulle jag hem till svärmor, hon hade köpt lite kläder till bebisarna. Tack så mycket :)



Kommentarer
Postat av: Svärmor och Farmor

Vilket gulligt skratt

2010-06-16 @ 23:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0