Godmorgon tisdag :P



Har varit uppe sedan kl 5 så är väldigt trött. Men lillen hade jätte ont i magen idag igen så det är därför. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Menar jag har köpt såna droppar som jag ger honom men ger ju inte dom varje dag. Och det är ju bara precis när han vaknar han har ont vissa dagar ?! Och så räcker de vi stiger upp och går ner han och jag då brukar det genast bli bra igen. Men när han vaknar av att han har ont i magen är det så himla synd för han blundar fortfarande och vill ju nanna :( ♥ stackars liten. Och vi känner ju oss så hjälplösa som inte kan hjälpa honom också. Men ja nu verkar det vara bättre och han har somnat i gungan såska snart försöka bära med honom upp och se om vi kanske kan sova en stund till ♥ Sen vid halv ett idag ska jag träffa Anncha och Pernilla, ska bli riktigt skoj. Ett tag sedan nu igen ju :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0