Fullspäckad dag igår


Vi skulle äta "frukost" hemma hos svärmor och svärfar igår efter Johan hade klippt sig. Men jag och Timmie fick hänga med honom för efter han klippt sig skulle han lämna sin bil hos Micke. Och skulle ju då åka med mig tillbaka :) Han blev jätte fin i håret iaf, fick honom till göra ljusa slingor. Men det syntes inte så jätte mycket ?! Sen körde vi som sagt till Micke och Josefin så stod vi och pratade med dom en stund innan vi åkte mot svärmor och svärfar. Johan var dock tvungen att sticka direkt för han skulle spela match men jag och Susanne åt iaf för vi var hungriga. Efter en stund åkte vi mot höllviken för Rolf skulle ner till båten så då passade jag och Susanne på att gå inne i gallerian där. Sen tog vi en glass medans vi väntade på Rolf :) Efter det så åkte vi till Vellinge och tittade på när Johan spelade. Snacka om att solen stekte en :O När Johan spelat klart åkte vi hem till dom igen så grillade vi korv och hade potatissallad till, gotti gott. Sen satt vi och umgicks ett tag innan vi fick åka igen. Skulle hinna hämta Johans bil igen innan han började jobba kl 20. Så jag släppte honom hos dom sen körde jag direkt, körde inom Maxi och handlade lite, handlade även mat som Johan kunde ta med till jobbet eftersom han inte slutade förrän kl 06 sen. Sen hemåt igen så satt vi på golvet och mös med lillen en stund innan Johan åkte till jobb. Så ja det har varit en riktigt nice dag idag :) Tack !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0