Etage igår :)

Vi åkte och lämnade min lille prins hos mamma sedan åkte vi och tog ut pengar. Efter det åkte vi hem till mig och gjorde oss klara och när vi var klara körde vi in till lägenheten som Anna passar. Lika bra att ha bilen där så jag kunde åka nu direkt på morgonen och hämta min prins. Sen satt vi och förfesta lite i lägenheten och tog massa roliga foto.. hahahahaha.. Och sen runt 23:30 drog vi till Etage. Dte var inte så mycket folk då men sen kom det mer och mer. Runt 3 tiden var där sjukt mycket folk. Har haft riktigt skoj med massa dans och skratt. Men tillslut gick vi hem lite efter kl 4 för vi kände att killarna där började bli lite för sliskiga nu. Var man än gick var det någon som skulle röra vid en eller snacka med en ?! Så vi gick inom Mc donalds på vägen tillbaka till lägenheten och t.om där kom de nåt pucko som skulle snacka men vi total ignorera honom så vi slapp honom. Orka?!

 

Tack för en super kväll Anna, det får vi fan göra om snart !!

 


Kommentarer
Postat av: Jeanette

alltid kul att vara ute med tjejkompisar



Ps. Har 3 tävlingar igång i min blogg med priser som jag tror att du skulle gilla (se vänsterkanten) - var gärna med! Ds.

2010-06-20 @ 11:20:36
URL: http://gratistokig.blogg.se/
Postat av: Anna

haha jaa fan vad kul vi hade... nu har jag också vaknat! Stackare som inte fått mkt sömn!

Har lösenordsskyddat min blogg tillfälligt.. jag skickade en vännerrelation till dig på facebook för jag har lagt upp massa bilder där ;)

Så e där en nyfiken filur som jag inte vill ska kunna hitta till min blogg, vilket man kan om man e smart genom att gå in på din blogg och läsa kommentarer, så hittar man ju till min :p

2010-06-20 @ 11:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0