Varit hos svärföräldrarna


Vi stack hem till mina svärföräldrar så fort Johan kom hem från jobbet. Köpte kakor med oss också :) Så satt vi och prata i deras trädgård och Johan låg och nannade. Sen förde jag över lite bilder från svärmors kamera till vårt usb från göteborg och Timmies dop <3 Vi tänkte äta där också men kom sedan på att jag var tvungen att växla pengar också tills imorrn när vi ska över till danmark. Så ja vi fick åka iaf. Och jag hann åka och växla både till mig och mamma. Sedan åkte vi hem så bestämde jag och mamma oss för att äta pastasallad till lunch imorrn. Så jag körde och köpte lite till det. Sedan så lagade jag middag och även då lunchen inför imorrn.





Timmie när vi skulle åka till farmor och farfar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0