Tisdag - Timmies magproblem


Steg upp 05:00 med att lillen har ont i magen igen. Alltså hjälpte inte den andra ersättningen. Så när apoteket öppnar ska jag åka dit och köpa den dyra ersättningen och se om den hjälper iaf. Hoppas hoppas, för då kanske han kommer sova längre. Tycker inte dom Minifom dropparna hjälper ett skit heller :/ Tycker så synd om vår lilla prins som har så mycke luft i magen. Kanske ska testa andra nappflaskor istället kom jag på nu ?! Dessa har ju funkat till mina syskonbarn därför har jag köpt samma men hmm kanske ska testa byta ut dom annars? Känns lite mer nödvändigt att köpa nappflaskor för 200spänn om det hjälper än att köpa ersättning för över 200kr som kanske inte hjälper? Man får testa lite olika som sagt. Börjar nog med nappflaskorna sen om inte det funkar köper jag ersättningen på apoteket. Eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Tess

Vi använder Dr Browns nappflaskor till Noel, utan dom fick han jättemkt gaser i magen. Tycker dom fungerar bra på honom men alla barn är ju olika :)

2010-07-13 @ 10:15:34
URL: http://www.strobel.se
Postat av: natasha

har du testat semper magdroppar? hjälpte min son :) Dr Browns nappflaskor är jättebra mot luft i magen. :)

2010-07-15 @ 13:30:59
URL: http://natashalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0